Home » , , , » Mit Afrika (1985) Fuld Film Streaming

Mit Afrika (1985) Fuld Film Streaming

Se fuld film Mit Afrika i high definition-format. Fuld streaming Mit Afrika i video i høj kvalitet. Download fuld Mit Afrika i high definition kvalitet. Se streaming Mit Afrika i HD-format. Online streaming Mit Afrika i bedste video format.


Du kan se nu en komplet beskrivelse af Mit Afrika nedenfor:
  • Original titel : Out of Africa
  • Film titel : Mit Afrika
  • År for film : 1985
  • Genrer af film : Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1985-12-10
  • Virksomheder af film : Universal Pictures, Mirage Entertainment,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English, Kiswahili,
  • Varighed film : 150 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.1
  • Youtube ID film : CbVTzvvvtQ8
  • Oversættelse af film : EN,DE,HU,PT,PT,ES,IT,FR,FI,TR,DA,RU,ZH,SR,NL,CS,PL,
  • Cast af film :Graham Crowden (Lord Belfield), Iman (Mariammo), Leslie Phillips (Sir Joseph), Job Seda (Kanuthia), Michael Kitchen (Berkeley Cole), Mohammed Umar (Ismail), Shane Rimmer (Belknap, Mike Bugara (Juma), Stephen Kinyanjui (Kinanjui), Rachel Kempson (Lady Belfield), Joseph Thiaka (Kamante), farm manager), Michael Gough (Lord Delamere), Klaus Maria Brandauer (Baron Bror Blixen/Baron Hans Blixen), Malick Bowens (Farah), Robert Redford (Denys George Finch Hatton), Suzanna Hamilton (Felicity), Meryl Streep (Karen Christence Dinesen Blixen)

0089755

Mit Afrika korrekt film skabt af Universal Pictures, Mirage Entertainment, med anvendelse af en beskrivelse af filmen er "Livet er ikke nemt for Isak Dinesen på en afrikansk farm i 1914. Et fornuftægteskab har givet hende en mand, der drikker og svigrer. Og hun er forelsket i den hvide jæger Denys, der ikke er meget for forpligtigende forhold. Samtidig skal plantagen passes og livet leves under primitive forhold. Det kræver sin kvinde med mere end bare ben i næsen.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og fineste bedste skuespillere.

Tilbage, når jeg første finde ud af om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg måske din idé eller ikke. Efter at have set det Jeg vil bare bruge at tale om at jeg virkelig sætter pris. Jeg yderst anbefaler denne film for dem, der elsker genre Drama, . posssible ser det uden at bruge en skilling ved blot klikke en knap og tilmeld, du er i stand til at ser flere nyeste filmtitler for ingenting.

... Spille streaming Mit Afrika i høj kvalitet 1080p ....




Casting : Mary Selway, Art Direction : Cliff Robinson, Director of Photography : David Watkin, Editor : Fredric Steinkamp, Novel : Errol Trzebinski, Production Design : Stephen B. Grimes, Art Direction : Colin Grimes, Director : Sydney Pollack, Makeup Artist : Mary Hillman, Novel : Judith Thurman, Art Direction : Herbert Westbrook, Producer : Sydney Pollack, Special Effects : David Harris, Screenplay : Kurt Luedtke, Costume Design : Milena Canonero, Editor : William Steinkamp, Editor : Sheldon Kahn, Set Decoration : Josie MacAvin, Original Music Composer : John Barry, Novel : Karen Blixen, Editor : Pembroke J. Herring
Sikker, nu du kan se film af Mit Afrika 100% længde og find den url til dette movie Mit Afrika i top kvalitet.


Tags: dancing, train station, denmark, fire, cemetery, compass, lion, picnic, fireworks, grave, passion, farm worker, plantation, kenia, coffee plantation, safari, banker, airplane, wedding night, adventure, sturm, aggression by animal, friendship, syphillis,

Share this article :

Posting Komentar

 
Support : Copyright © 2011. biography movie - All Rights Reserved